سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تنها


ساعت 4:29 عصر شنبه 88/4/6

خداحافظ برای آخرین دیدار

 

به پاس هر نگاهی که به من مستانه یا دزدانه افکندی

 

به پاس لحظه های که برایت گریه میکردم

 

به پاس لحظه های که برایم گریه میکردی

 

برای آنهمه رویا و خاطراتی که با تو تا بی کران دارم

 

خدا حافظ عزیزم تا ابد خوش باش.

jتسلیتhttp://zahrap.persiangig.com/2w4h5dh.jpg

¤ نویسنده: نرگس

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
0
:: بازدید دیروز ::
2
:: کل بازدیدها ::
11708

:: درباره من ::

تنها


:: لینک به وبلاگ ::

تنها

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

احساس خاطرات . خداحافظ آخرین دیدار . دعا عشق . دکتر علی شریعتی دلتنگی سکوت حقیقت . وداع .

:: آرشیو ::

اردیبهشت 1388

:: اوقات شرعی ::

:: لینک دوستان من::

زیبایی سایه خداوندبر کهکشانهاست

:: لوگوی دوستان من::







:: خبرنامه وبلاگ ::

 

:: موسیقی ::